Megszűnő szervezetek iratainak rendezése
A megszűnő (felszámolás, illetve végelszámolás alatt lévő) szervezetek iratainak rendezését e szervek irattári tervei alapján végezzük el.
Ha a megszűnő szerv irattári tervvel nem rendelkezik, akkor az iratok besorolása a mindenkor érvényes jogszabályokra alapozott általános irattári jegyzék szerint történik.
Amennyiben az iratrendezés során az iratállomány között minősített iratokat találunk, a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően elvégezzük tételes beazonosításukat, és gondoskodunk azok felülvizsgálatáról, jegyzékbe foglalásáról.
A TABULARIUM Bt. – megbízás esetén – megkeresi a feladat- és hatáskörében jogosultakat, és a minősített iratok belföldi továbbítására, valamint átadás-átvételére vonatkozó szabályok betartása mellett gondoskodik e kategóriába sorolt iratok eredeti titokbirtokoshoz történő továbbításáról.